DOOH adverteren in
JAPAN

 

ik wil meer info

De DOOH-markt in Japan werd in 2022 gewaardeerd op 1,5 miljard dollar en zal naar verwachting in 2027 5,2 miljard dollar bedragen. Het land staat zowel bekend om zijn klassieke als moderne cultuur. DOOH adverteren in Japan biedt vele kansen!

Japan bestaat in totaal uit wel 6.852 eilanden. De grootste eilanden zijn echter Hokkaido, Honshu, Shikoku en Kyushu. Deze vormen gezamenlijk 97% van het totale oppervlakte. Japan staat op een aardplaat; hierdoor kwam ook de aardbeving met tsunami in 2011. Japan ligt namelijk op de ring van vuur. Andere belangrijke steden in het land zijn o.a. Hiroshima, Nagasaki, Sapporo en Osaka. Het land is ’s werelds enige keizerrijk. Hoewel de keizer het staatshoofd is, heeft hij tegenwoordig weinig macht.Japan is pas in de 5′ eeuw een eigen land geworden. Japan heeft een eigen taal eigen tradities je merkt niet eens dat Japan vroeger bij een ander land hoorde.

DOOH: In tegenstelling tot traditionele statische billboards, kunnen DOOH-advertenties eenvoudig worden bijgewerkt en gewijzigd, waardoor adverteerders dynamische en boeiende inhoud kunnen leveren. De advertenties kunnen worden geprogrammeerd om op specifieke tijden van de dag, op specifieke locaties en op specifieke doelgroepen te worden weergegeven.

IMPRESSIE DOOH ADVERTEREN IN JAPAN

Meer informatie over internationaal adverteren?

Waar wacht je nog op..

neem contact met ons op!