RADIO EN OUTDOOR VERSTERKEN ELKAAR: REALTIME SYNCHRONISATIE MET RADIOCOMMERCIAL VAN DE STAATSLOTERIJ

De Staatsloterij wilde de 1 juli en de 1 oktober trekking op een effectieve manier bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht brengen en kwam zo bij ViVo Media terecht. De keuze viel op realtime synchronisatie tussen onze reclamemasten en de radiocommercials van de Staatsloterij. De combinatie tussen radio en outdoor is zeer krachtig. Binnen enkele seconden horen ze dezelfde boodschap op de radio en daarna zien ze de uiting langs de snelweg. Hierdoor blijft de boodschap velen malen beter beklijven.

REALTIME SYNCHRONISATIE

Op het moment dat de radiocommercial over de trekking te horen was bij één van de deelnemende  radiozenders, ging er een trigger uit naar de schermen van ViVo Media en was de uiting van de campagne ook te zien op onze snelwegmasten. Door de koppeling te maken tussen buitenreclame en radioreclame wordt de kans op impact nog groter. Audio en visueel vullen elkaar op deze manier aan, radio wordt visueel en de beknopte inhoudelijke boodschap van een snelwegmast wordt rijker door audio. De resultaten van de campagne waren veelbelovend; in deze periode zijn er 40% meer staatsloten verkocht dan in een ‘normale’ periode.

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

Neem contact met ons op; we kijken samen graag naar de mogelijkheden!

Contact